Skip to content

Έχε υπομονή μαζί τους..!

10/12/2013

title398496761

Με αφορμή ένα γράμμα που κυκλοφορεί στα internetz, από έναν ηλικιωμένο πατέρα προς το γιο του, που κάνει τον γύρο του διαδικτύου, πήρα αφορμή να σας παραθέσω, και ένα εξίσου σημαντικό, και αξιόλογο βιντεο. Είναι μια ταινία μικρού μήκους του Constantin Pilavios, που αναφέρεται στο ίδιο θέμα.

Το γράμμα:

«Εάν μια μέρα με δεις “γέρο”…  εάν λερώνομαι όταν τρώω και δεν μπορώ να ντυθώ… έχε υπομονή. Θυμήσου πόσο καιρό μου πήρε για να σου τα μάθω…

Εάν όταν μιλάω μαζί σου επαναλαμβάνω τα ίδια πράγματα, μην με διακόπτεις, άκουσε με. Oταν ήσουν μικρός κάθε μέρα σου διάβαζα το ίδιο παραμύθι μέχρι να σε πάρει ο ύπνος.

Όταν δεν θέλω να πλυθώ μην με μαλώνεις και μην με κάνεις να αισθάνομαι ντροπή… Θυμήσου όταν έτρεχα από πίσω σου και έβρισκες δικαιολογίες όταν δεν ήθελες να πλυθείς. Όταν βλέπεις την άγνοιά μου στις νέες τεχνολογίες, δώσε μου χρόνο και μη με κοιτάς ειρωνικά, εγώ είχα όλη την υπομονή να σου μάθω το αλφάβητο. Οταν κάποιες φόρες δεν μπορώ να θυμηθώ ή χάνω τον συνειρμό των λέξεων, δώσε μου χρόνο για να θυμηθώ και εάν δεν τα καταφέρνω μην θυμώνεις… Το πιο σπουδαίο πράγμα δεν είναι εκείνο που λέω αλλά η ανάγκη που έχω να είμαι μαζί σου και κοντά σου και να με ακούς.

Όταν τα πόδια μου είναι κουρασμένα και δεν μου επιτρέπουν να βαδίσω μην μου συμπεριφέρεσαι σαν να ήμουν ένα “βάρος”,  έλα κοντά μου με τα δυνατά σου μπράτσα,  όπως έκανα εγώ όταν ήσουν μικρός και έκανες τα πρώτα σου βήματα.

Όταν λέω πως θα ήθελα να “πεθάνω”… μη θυμώνεις, μια μέρα θα καταλάβεις τι είναι αυτό που με σπρώχνει να το πω. Προσπάθησε να καταλάβεις πως στην ηλικία μου δεν ζεις, επιβιώνεις. Μια μέρα θα ανακαλύψεις ότι παρόλα τα λάθη μου πάντοτε ήθελα το καλύτερο για σένα, για να σου ανοίξω τον δρόμο. Αφιέρωσε μου λίγο από τον χρόνο σου, δώσε μου λίγο από την υπομονή σου, δώσε μου έναν “ώμο” για να ακουμπήσω το κεφάλι, με τον ίδιο τρόπο που το έκανα και εγώ για σένα.

Βοήθησέ με να περπατήσω, βοήθησέ με να τελειώσω τις ημέρες μου με αγάπη και υπομονή.

Σε αντάλλαγμα θα σου δώσω ένα χαμόγελο και την απέραντη αγάπη που πάντα έτρεφα και είχα για σένα.

Σε αγαπώ παιδί μου…»

Η ταινία μικρού μήκους:

Cast
Father: Nikos Zoiopoulos
Son: Panagiotis Bougiouris

Directed by: Constantin Pilavios
Written by: Nikos & Constantin Pilavios
Director of photography: Zoe Manta
Music by: Christos Triantafillou
Sound by: Teo Babouris
Mixed by: Kostas Varibobiotis
Produced by: MovieTeller films

Image

Αυτά από εμένα. Εύχομαι ο χρόνος και ο κόσμος, να μην με αλλάξουν τόσο ώστε να μην δείξω υπομονή όταν την χρειαστούν οι γονείς μου. Το ίδιο εύχομαι και σε εσάς.

4 Σχόλια
  1. Νικολέτα permalink

    Υπέροχο!
    το γράμμα δεν το είχα διαβάσει,αλλά σε συνδιασμό με το βίντεο ήταν τόσο δυνατό..
    και η αγκαλιά στο τέλος τόσο ξεχωριστή…
    συγκινητική η απλότητα του νομίζω..
    καλή σου μέρα!

  2. Θα κάνω πάλι την ξερόλα σε κείμενό σου (πράγμα που θεωρώ αχώνευτο) αλλά ένα εξίσου ωραίο video είναι + αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=flkFW5E0XcM

    Ο,τι έχω δει από τον Πιλάβιο το βρίσκω αισθαντικό και με υψηλή αισθητική.

    Η μητέρα του είναι η Άιναφετς, που εμφανίζεται ως μάγισσα στα παραμύθια του Παραμυθά και έχει ένα από τα αγαπημένα μου blog http://ainafetst.wordpress.com

    Οσο για το κείμενό σου, αφού το διάβασα ήθελα να κάνω μια βαθιααα αγκαλιά τη γιαγιά μου, που πριν δέκα λεπτά νεύριασα μαζί της γιατί λέρωσε τα πιάτα… ασήμαντος λόγος για να βάλεις τις φωνές…

Σχολιάστε

